diumenge, de juny 24, 2007

"PERSONAL E INTRAENFERIBLE"

Unes reflexions personals o més aviat són pensaments, sempre he dit que soc del PSC igual que soc de l’Espanyol, per convicció.
Formo part del PSC que creu en les polítiques per a les persones, les del benestar social, la cultura, el dret de totes les persones, crec que no podem perdre la nostra llengua ni les nostres costums, en definitiva la nostra identitat. Som una comunitat multicultural i això està bé, podem aprendre i ensenyar i empapar-nos d’altres formes de fer i de pensar, això ens farà més intel·ligents, més solidaris, més persones.
M’agraden les coses clares, quant més millor, no m’agraden les mentides, la manipulació, les males arts, l’odi, ni el rancor, així no avancem i aquí es tracta d’anar avançant. Crec en el treball en equip i confio en les persones, no m’agrada la crítica fàcil i sense fonaments, fa molt mal. Tinc frustracions importants quan les coses NO són honestes em minen l’anima, em sento atacada i per mi són armes de destrucció.
Aquestos últims 4 anys per mi han estat, un aprenentatge de l’escola de la vida, la millor de totes, però també la més dura, em quedo amb les positives i no oblido les dolentes, he aprés a com NO fer les coses i també com HAURIEN de fer-se, tanco aquí un període per continuar un altre que no sé que em depararà, però estic convençuda que hi haurà de tot.

11 comentaris:

jordi pla ha dit...

Me n'alegro de tornar-te a llegir... Però no sabia que fossis de l'Espanyol! Bé, ningú és perfecte. Tot lo demés que expliques, em dona la impressió que tothom ho sap. (I lo de "Personal i intransferible", d'on ho has tret?) Salutacions

rafael ha dit...

Querida Susanna,yo tambien me alegro de volver a leerte, creo que si no lo has podido hacer hasta ahora, es por fuerza mayor y pienso que el motivo esta mas que justificado, en cualquier caso, pese a nuestras diferencia, me alegro mucho, de todo corazón.besitos y hasta siempre

Enric Grangel Llop ha dit...

Susana, tiempos dificiles, tiempos de intransigencia, intransigencia que no se da en una sola dirección, personalismos que no benefician a la mayoria.
Lo del Español .........., se te puede perdonar

Anònim ha dit...

A veure si fas alguna cosa pels Muntanyans!

Anònim ha dit...

Siempre es un placer verte y ahora leerte. No cambies, sigue igual, ya que gente como tú (poquita, poquita...) son un lujo para sus conciudadanos. Lo demás olvídalo ya que existen circunstancias y personas que no merecen la pena ni valorar. (Has de entender que en este país no cabe ningún gilipollas más, pero el problema es de ellos no tuyo.)
ANIMO

Anònim ha dit...

"PERSONAL E INTRAENFERIBLE" ?

No será Personal e intraNSferible ?

Anònim ha dit...

Que verguenza, de cultura y deportes.

Anònim ha dit...

hola

Anònim ha dit...

politicament hi soc mes a l,esquerra k tu.....pero compartim el mateix tresor: ser pericos.
t,has guanyat un pin del cel es blanc i blau. el portare a sobre per quan t,he vegi.

salut i republica.

susanna navarro ha dit...

Gracies pel pin!

Anònim ha dit...

GRACIA LA TEVA....GUAPA.