dimarts, de setembre 11, 2007


Jo hi sóc si tu vols ser-hi
(Lluís Llach)

Jo hi sóc només si tu vols ser-hi,no tinc altra veritat,ni enganys ni cap gran misteri,si tu hi vas, també hi vaig.

No tinc país sense tu,tampoc tinc demà...així doncs per sempre mantinc el repte,només si hi vas jo hi vaig.

Jo hi sóc si també vols ser-hi tan sols per fer un camí junts,pel goig de seguir petjades que ens han dut molt lluny.

Pel plaer d'un demà que engresqui perquè ens hi trobem a gust refent l'art de viure poder conviure el somni d'un món més just.

Tens les mans, tens el cor,tens les claus per obrir l'horitzó de llum.

De res no valen banderes que no ens facin d'abrigallpel fred de la llarga espera del gran nom, llibertat.

Que sense tuno ens serveix cap senyera ardent,ni símbols ni gestes t'han de sotmetre,tu ets qui mou el vent.

Jo hi sóc perquè tu vols ser-hi i res no serà senzill però tot el camí que esperi tindrà un nom i un sentit.

El goig d'enlairar aquest somni on tots hi trobem un lloc,bastir una drecera que ja per sempre ens porti a un món millor joiós.

Jo hi sóc perquè tu vols ser-hi si no res no em lliga aquí que sense tu no sé entendre cap demà ni cap país...

Proclamo que les banderes,símbols, pàtries i demés,tan sols quan a tu et serveixen me'ls estimo i me'ls faig meus.

Serem només si el coratgeens fa anar més lluny d'aquí,serem només si ens exalta guanyar tant per compartir,serem sols un país lliure si som lliures els seus fills,serem només si volem i aquest repte ens fa més rics.

2 comentaris:

rafael ha dit...

Muy bonita.. me alegro que le des cuerda a tu blog, es buena señal. besitos, hasta siempre.

Anònim ha dit...

La música és d'en Llach, però el text és d'en Martí i Pol. Forma part d'una cantata sobre els Països Catalans i va ser estrenada a València fa una anyets. Ho podeu veure aqui:

http://www.takacinema.com/video-VCnJWj51gOM.html