divendres, de febrer 03, 2012

Mor una nena de 8 anys ofegada a la zona d'aigües de l'Hotel Termes Montbrió

Diari ara.cat
Horrible aquest fet, puc imaginar el dolor de la seva família, i no hi ha consol.
Estaran sempre amb nosaltres, a la nostre ment i al nostre record, aquest record que mantenim viu a cada segon del dia, per no deixar enrere cap detall de la seva personalitat, del seu somriure, de les seves costums, del que els hi agradava, i que ara ens encanta a nosaltres pel sol fet de mantenir-los viu al nostre costat.
Jo he canviat de color preferit, ara tinc el del meu fill, faig de pagesa i li cuido l'hort, el presseguer i la seva menta, la seva conilla i els peixos, he recollit un segon gos a cassa perquè sé que ell ho era fet, i m'agraden determinats dibuixos animats que ell mirava.

Aquest és el consol que queda.

Una abraça especial per aquesta i d'altres famílies que perden els seus fills i senten com jo, que ja ho han perdut tot.