diumenge, de febrer 04, 2007

Dono la benvinguda als nous visitants, del meu blog!
Qui m’ho anava a dir a mi, que el debat estaria a Internet i no al Ajuntament! De fet qualsevol mitja és bo, si és per donar idees o manifestar dubtes, en aquest sentit em sento satisfeta de que s’utilitzin les noves tecnologies. Convido a tothom que vulgui a entrar i opinar, jo també ho faig i és del tot interessant.
També aprofito per dir que el meu lloc de treball està obert sempre, a qui vulgui venir a fer consultes o queixes o el millor de tot, a donar idees per millorar, sabeu? Jo estic disposada a millorar amb la ajuda de qui estigui interessat en ajudar-me, és més convido a qui vulgui a passar tot un dia amb mi a la Regidoria d’esports i d’ensenyament i a compartir les experiències, després podríem analitzar-ho tot plegat i treure’n les conclusions (ho dic totalment en serio).
Mireu!, nosaltres els polítics no som el melic del mon i no se’ns demana estudis concrets, molts provenim de mons laborals diferents, alguns intentem posar el tant buscat sentit comú en les nostres tasques, altres el sentit pràctic, altres el màxim esforç, altres les coses socials, altres és preocupen de que el pressupost arribi per totes les demandes, altres intenten endreçar el poble urbanísticament, i alguns la suma de tot, el que vull dir, és que som gent com tu, i com el teu veí, i el que també dic, és que a mi la feina no m’espanta i que les critiques, les transformo en pensaments en positiu les considero i els dono la importància oportuna.
PER TANT, QUE QUEDI CLAR QUE LES FINESTRES I LES PORTES DE LA MEVA FEINA QUEDEN OBERTES PER A TOTHOM QUE ESTIGUI INTERESSAT; PUBLIC VOL DIR PUBLIC I LA MEVA FEINA ÉS PUBLICA.

Fins aviat, i que tots trèiem la part positiva de tot i que trobem la felicitat, que és el més important per sempre tindre un moment per somriure.

2 comentaris:

jordi salvat ha dit...

A veure si animes als altres regidors de l'Ajuntament (al Lluís Suñé no cal que ja en té) perquè obrin un bloc. M'encantaria llegir el bloc de l'alcalde, el Ripoll o la Montse Gassull. Un de la Toda o el Celestí serien impagables. No trobes?
T'has fixa't que el bloc de Torredembarra un poble màgic cada dia se'ls en va més la bola. Van llançats. No hi res com ser anònim!

susanna navarro ha dit...

Ja he parlat amb alguns i espero que ho fagin... diuen que estan molt enfeinats! Hi ha algun comentari del fantastama del castell que m'agradat molt, imagino que et refereixes a aquest.No he parat d'analitzar qui podria ser, però no ho tinc gens clar, en fi ja veurem! Una abraçada a tots!