dijous, de maig 08, 2008


L’anima no te fotografia
Segurament tots alguna vegada hem pensat com ens agradaria tenir aquell model de cotxe o aquella casa, diners a dojo i tot de luxes, en definitiva coses materials i que estaríem disposats a sacrificar per aconseguir-ho? La família, els amics, les persones, la llei?
Possiblement cerquem en tot això, la felicitat i ens adonem de que la felicitat no passa precisament per aquí.
Els valors son el més importants, tenir la sensació de haver-ho donat tot per algú és impagable, un copet a l’esquena que et diu que vas bé no te preu, caminar pel teu poble i que algú t’aturi per xerrar un moment i mostrar-te que sent no té preu, respirar tranquil•litat, veure créixer el que tu més estimes, sentir la teva terra el teu poble i la gent amb qui convius, NO TE PREU.
Jo m’aixeco als matins amb la sensació de que un munt de coses m’esperen i que no me les vull perdre, amb lo bo i lo dolent, no vull deixar mai de tocar de peus en terra i que l’aire al passar-me per la pell em faci saber que estic viva i que em torna a donar el regal d’un dia nou. Per tenir aquestes sensacions lluito constament i de vegades amb les ungles i les dents, els que em coneixeu de prop sabeu que intento moderar les paraules, els gestos i el to, però també que amb l’injusticia , l’abús, les mentides perilloses, jo em torno boixa i no faig ni el mínim esforç per dissimular res.
Tinc l’anima fina com l’ala d’un mosquit i les llàgrimes lleugeres, els sentiment a flor de pell i darrera l’armadura sóc pur sentiment, i per a mi sempre hi hauran primer les persones i després tot el que vingui.
Alimentaré diàriament la meva anima, rodejada de les bones persones, i batallaré fins al final perquè les dolentes no puguin fer mal, avui em sento dolguda, traïda i torno a la meva trinxera personal i ja ho avanço RESISTIRÉ.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Que t'han fet avui prenda?

Anònim ha dit...

Piensa en lo sucedido en Birmania...........
¿A que ya no estas de tan mal rollo?

Anònim ha dit...

Como siempre crees que todo gira a tu alrededor. La mala leche no tienen perdón. Ni con razón ni sin ella.

Anònim ha dit...

En el ayuntamiento sabemos de que vas: De tuerta en el pais de los ciegos.no cuela, maja.

Anònim ha dit...

¿Quien me lo ha pisado?

la cua de lleó ha dit...

Respecteu els blog's. Són pensaments personals exposats per a qui li facin servei. Respondre ha de ser un acte de generositat.

Respondre com anònims és un dret, no una excusa ni una formula per llençar la pedra i amagar la mà.

Anònim ha dit...

Haya paz, hermanos.....
Lo del Pajares, si que me tiene preocupada.
Por cierto....¿Alguien tiene noticias frescas, del susodicho?

Anònim ha dit...

Perdona la indiscrecion......
¿La crisis que el "Pueblo"empieza a vivir,tambien os afecta a la clase politica?

Unknown ha dit...

encara que ja està passat el temps i pot ser no ho llegiràs, però et vull dir que estic d'acort amb tú SUSANA, conecto amb els teus sentiments i trobo que una mica de poesia no han fet mai cap mal a ningú.