divendres, de març 30, 2007





YO SOY LISA?


Alias: LISA, Liz, cerebritoEdad: 8 años Alias: susanita (según el fantasma del castillo) 34 años y no me quito ni uno...

Estado civil: Soltera (casada)

Padres: Homer y Marge. Guillermo y la "cabo" Nico

Profesión: Brillante estudiante, saxofonista y "niña perfecta". Actualmente una de las profesiones más desprestigiadas, POLITICO DE MI PUEBLO, TORREDEMBARRA. No toco ningún instrumento por desgracia y soy muy imperfecta

Personalidad: Rebelde, empollona despierta y quejica. Rebelde, tozuda como una mula y muy quejica

Comida favorita: Lisa es vegetariana. Una que esté buena.

Pasatiempos favoritos: Tocar el saxofón, ver la serie Tomy & Daly, estudiar y protestar por cualquier cosa. Andar, escuchar música, leer alguna cosa interesante, y protestar por cualquier cosa.

A favor de: El derecho de los ponis, vegetarianismo y días de colegio más largos. Del derecho de las personas, de los altos de los bajos, de los que tienen pelo, de los que no, de los rubios los morenos, los guapos, de los feos, de los delgados, de los gorditos, de los zurdos, de los diestros, de las ballenas, de... de....de....

En contra de: La carne, la injusticia universal y los cigarros Laramie. De las ilegalizaciones sin fundamentos, de la obstrupción de los derechos humanos, de la mala gente, de la cobardía, de la enemistad, del palo duro, de la hipocresía, de la mala leche, de la codicia, de la gente sin valores, de los de...pa la saca, pa la saca. Del tabaco NO, soy fumadora empedernida.

Primer beso: Con Nelson Muntz. Con un niño de mi clase.

Ídolo: Murphy "Encías sangrantes" (músico de jazz) No soy nada mitómana, y solo me gusta la gente que és buena en lo suyo y de quién puedo aprender cosas nuevas.

Gustos musicales: Le encanta el jazz y el blues. También, y la música que me hace sentir y que parece poesía.

Frases: Si alguien me necesita estaré en mi cuarto, ¡¡Baaaart!!, ¡Detente Bart!, Bart, eres un tonto. Si yo fuese su hermana en realidad, yo también se lo diría. Y si alguien me busca, que me llame al móvil.
M'ha fet riure molt, i per això he buscat les similitutds.
Un 10 per l'idea de comparar-nos amb una serie que em miro sovint.
Susanna.

dimarts, de març 27, 2007



Buenes! Ja esta aquí la mosca collonera (amb perdó).
Avui parlarem, de que parlarem?, de la feina dels funcionaris en general i la dels de Torredembarra en particular. Ja sabeu que estat uns “dies fora de joc”, i com no? les preocupacions hi eren, estem en una temporada on la feina se’ns multiplica per segons, tot s’ajunta, les jornades de portes obertes del pavelló, la nit de l’esport, la finalització del concurs “UN NOM PER AL PAVELLÓ”, i tot allò que arriba diàriament a qualsevol de les regidories.
Doncs amics, com que els Regidors estem per promoure polítiques, la maquinaria pot perfectament funcionar sense nosaltres. I així ha estat, avui he anat 5mint a l’ajuntament i he rebut mostres de carinyo i m’informaven que estigues tranquil·la, que tot va correctament, i escoltar això, és com sentir música, he de dir que els dies previs als aconteixemts, ja hem garantien la bona feina i així ha estat. Gracies a tots i gracies als meus companys regidors per suplir-me en tot allò que ha calgut. AMENAZA DIRECTE: el dijous, si tot va be, aniré al currillo.

divendres, de març 23, 2007

A tots vosaltres que meu animat tant amb els vostres missatges: estic agraïda de tot cor. Estic passant moments durs que no esperava, però teniu raó afronto la vida tal com bé, ja estic a casa i a l’espera de la següent decisió dels metges, i penso anar pam a pam, sento dir-vos que no soc tant valenta, però les ganes de viure i les persones que em recolzen, m’ajuden a tirar endavant (aquestos dies he sigut, petita molt petita) he reflexionat sobre tot i crieu-me, hi ha segons que, que no val la pena. Jo només he intentat lluitar sempre per les coses importants de debò i que potser no són gaire populars ni massa polítiques, he apostat per la persona i mai per la bandera, i és per això precisament, que m’ha costat tant creure que aquesta malaltia m’hagués tocat a mi, però les malalties són per desgracia per a tothom, he vist el dolor en les persones malaltes i m’ha fet ràbia molta ràbia, és del tot injust. ALS MEUS COMPANYS I A TU ESPECIALMENT, GRACIES!

Juan i Oriol, segur que tindreu sort i tot quedarà en el rècord. El meu petó especial és per vosaltres.

dimecres, de març 21, 2007

Si analitzo el nom del meu blog, crec que SI he de explicar, el que m’ha succeït aquestos dos últims mesos.
A mitjans de gener aprox. mentre dormia vaig tenir la sensació de que hi havia alguna cosa al meu cos que no havia notat anteriorment, ho vaig deixar estar i 15 dies després ho vaig tornar a detectar, la cosa em començava a preocupar però relativament i vaig anar a cal metge, després de totes les proves necessàries per arribar a un diagnòstic clar, m’ho van dir: Tens càncer de pit.
Doncs be companys, amics, visitats del meu blog, demà m’operen, he passat moments de tot tipus, però no tiraré la tovallola i me’n sortiré.
Aquestos dies he estat en contacte amb persones malaltes com jo, anònimes i alguns per desgracia de molt a prop meu, a tots vosaltres, la meva abraçada més carinyosa.
Als metges, infermeres i personal sanitari per el vostre tracte i per minimitzar-nos les pors,i per curar-nos, sempre recordaré el que feu per nosaltres.
I a la meva família entre la que incloc els amics els bons amics, no us dic molt sovint però sapigueu que sou tot per mi.


SUSANNA NAVARRO
DONA I POLITICA

diumenge, de març 11, 2007























Genial!!!! gracies a totsssssssssssssss!!!!!!!!!





dissabte, de març 10, 2007











Avui, Torredembarra rebia els pilots que han vingut de tot arreu, per participar en el campionat d’espanya de bike trial. A les 17.30h els parlaments per part del delegat de la secció, el president de la Federació Espanyola, el President de l’ udt, i de l’alcalde, posteriorment exhibició de salt d’alçada en bicicleta i mono patí, rebuda per part dels diables i berenar sopar per a tots de pa amb tomàquet i embotits catalans.
L’acte ha estat molt ben organitzat, gracies a persones com la brigada d’actes, el responsable de la secció, la responsable de la Regidoria d’esports, protocol, neteja, so, espiquer...
La gent ha estat fantàstica, animant els pilots en tot moment, i hem passat una bona tarda. Demà a les 9.30, comença la prova al roquer, esperem que vingueu a recolzar els pilots i el nostre Àngel Batlle.




dimarts, de març 06, 2007


Ja ho diuen als telenotícies que el temps està variant, hi tant!!! I espereu que cada vegada ens acostem més al Maig, insisteixo que els deures ja han d’estar fets, no hi han més pròrrogues, ni repesques, i setembre no arribarà fins després de les eleccions;
I la sensació, és de que ja hagués arribat la calor, la que tant ens agrada a alguns, la platja, el solet, el poble plenet de estiuejants, les botigues plenes, les cues...(a la platja de Torredembarra ja podem observar persones prenen el primer raig de sol, és el millor de la temporada). Però no em volia referir aquesta calor, més aviat, a la sensació tèrmica en l’àmbit polític, si mireu qualsevol bloc, comprovareu, l’ambientillu, no ens hem de posar nerviosos, n’hi ha algun que...embolica que fa fort! jo per mi, que creen l’article, ells mateixos es fan els comentaris i ells mateixos es contesten, no sé si m’enteneu???(Ojo, abans de que algú es doni per eludit, aclarir que només és una sensació, no vayamos a....que el tema està delicat). Jo a pesar de que algú li sembli que necessito xorrets d’aigua relaxants, estic contenta, les coses no m’han anat malament i tanco aquí un desig molt agradable en general, ha estat tota una experiència que recordaré sempre i que podré explicar a qui sigui quan sigui. Em quedo amb els millors moments i no oblido els dolents, deixo projectes acabats i alguns en la meva ment, deixo coneguts i amistats, i suposo que persones que no han cregut en mi ni en el meu criteri, em sap greu sincerament, EIH!!! que no s’alarmi ningú, o se’n alegri ningú, no marxo!!!! Però si que és veritat que Torredembarra és un poble màgic, i mai se sap que passarà????
Aquest dies, tinc un projecte nou , que m’il·lusiona, és la redacció del programa polític del PSC, que és on jo milito i no al PSOE, i mireu la redacció d’aquest, és per mi tot un repte i sabeu per que? JO ME’L CREC, només desitjo poder-lo desenvolupar, és social, democràtic, és respectuós amb tothom, esta obert al diàleg, a la participació, just, sensible amb les necessitats, i el més important és necessari, i no és una carta als reis, és un document d’obligacions, jo per la meva part, penso aplicar-lo al mil·límetre i si no ja m’ho direu, quan surti al carrer, no el llençeu, si teniu uns minuts, llegiu-lo, jo sempre em miro el dels altres i en tinc de la legislatura passada, és una mostra de respecte a pesar de no compartir el mateixos criteris.

VENGA, I ARA FOTEU-ME CANYA I ANALITZEU TOT EL QUE DIC, FINS L’ ULTIMA COMA.

diumenge, de març 04, 2007










LES FOTOS QUE NO S'HAN VIST I UNA DADA CURIOSA:
segons una enquesta realitzada per la UDT, sobre instal·lacions prioritàries i sobre un total de 584 vots, aquesta guanya per damunt de la gespa artificial al camp de futbol, la piscina coberta, el gimnàs o les pistes de pàdel amb un 37.8% dels vots. Felicitats Regidor.
UDT


La unió deportiva de Torredembarra, és una empresa esportiva implantada en la nostra població al 1922, les vinculacions històriques amb l’ajuntament de Torredembarra i amb la Regidoria d’esport, han anat variant paulatinament. Actualment les relacions amb la Regidoria d’esport, estan regulades mitjançant convenis, conveni d’us d’instal·lacions , conveni econòmic per la pràctica esportiva i conveni verbal de col·laboració en tots els actes esportius. L’ajuntament, no és l’únic font d’ingressos d’aquest club sense ànim de lucre, donat que és de tots sabut, que els nostres fills, per realitzar esport reglat, paguen unes cuotes. Aquest club, té una sèrie d’empleats, personal administratiu, entrenadors, monitors, etc...que són remunerats i gestionats pel club, la part competencial de l’ajuntament, és mantenir les instal·lacions en bon estat, millorar-les e invertir en les noves necessitats i com no! custodiar el bon ús de les nostres subvencions per part del club.
La Regidoria per altre banda, té vida pròpia, ajuda, col·labora, subvenciona i li procura espais esportius als esports independents, als que no formen part de cap club. La zona esportiva és municipal, el pavelló ELS CAUS és municipal, i el nou pavelló és municipal, és a dir de tots, és veritat que hi han unes normes , però tant senzilles com demanar l’ús.

dimarts, de febrer 27, 2007

Sembla que la ciutadania podrà fer-ne ús del tant sol·licitat i necessari pavelló. Aquesta nova obra esportiva, dona resposta a la demanda feta per els ciutadans de la nostra població, que sentien que a Torredembarra pel seu volum d’usuaris, se li havia fet petita la zona esportiva i s’havia de fer un salt qualitatiu i econòmic, per a la creació d’aquesta infraestructura. Les inversions en equipaments esportius, ha estat una de les apostes fortes d’aquest equip de govern, per això no puc oblidar la solidaritat i sensibilitat de la resta dels 9 regidors, que m’han donat l’oportunitat de veure engegat el procés d' ampliació i adequació, de pràcticament tots els equipaments per la bona pràctica de l’esport. Aquesta instal·lació gaudirà d’un servei entre d’altres, ben social i molt novedós que ja us explicaré més endavant.
Dir que aquest procés s’acaba aquí, seria ser conformista, i nosaltres no ho som, jo diria que mes aviat tot el contrari, això que anomenaré ara, no és una carta de compromisos sinó més aviat un desig, com deia l’esforç econòmic ha estat brutal, però no ens hauríem d’aturar aquí, necessitem per modernitzar i per donar cobertura a totes les necessitats, cobrir el camp gran amb gespa artificial, i no perquè quedi be, amb aquesta millora podríem fer tres pistes transversals de futbol 7 i podrien entrenar tres equips alhora.
Hauríem d’invertir en instal·lacions públiques, en més espais de la nostra població. (Una està en projecte)
Hem de poder veure una piscina ben climatitzada, l’actual és molt velleta i una carpa no és el més recomanable per una instal·lació d’aquest tipus, tot i que en el seu dia, va ser una solució digna i la seva feina ha fet.
Hem de fer tot això i molt més, per moltes raons, per l’esport, per la salut, per gaudir d’un temps de lleure amb possibilitats, per donar opcions a les persones, perquè és un lloc perfecte per la cohesió, per compartir, per educar en valors i perquè és un punt de trobada de diferents persones amb diferents inquietuds, però que totes giren en un mateix sentit.
Bueno, bueno ja veieu que el tema és apassionant i fa pujar l’adrenalina i potser em deixo una de les raons d’aquest article, si mireu les publicacions locals, podreu veure que surt a concurs públic, el nom pel pavelló, animeu-vos i participeu, aquest pavelló serà el de tots.

dissabte, de febrer 24, 2007

Hi ha qui és del parer, que quan algú critica o comenta alguna cosa sobre un altre persona, no s’ha d’entrar "al drap" i s’ha d’evitar respondre, o en tot cas contestar amb alguna cosa que no tingui res a veure amb el comentari.
Jo, que com diu algú tinc poques possibilitats d’explicar la meva gestió en un plenari, donat que és veritat, que sembla que a ningú l’interessa l’esport o l’ensenyament, sovint aprofito per parlar d’aquestes i altres qüestions al bloc que vaig crear ja fa un mesos.
Doncs bé, sembla ser que hi algú, que parla del que jo cobro per fer de polític a l’ajuntament de Torredembarra i se li crea un cert dubte de si són 40.000 a l’any o 20.000, aquí trobareu el dubte buidat, el que hi ha publicat és una copia de la transferència que em fa l’ajuntament cada mes al meu compte bancari.
De totes maneres enyoro la pregunta de si són justificats o no? Jo només parlaré en el meu nom i dic: que ignorar el fet de que els diners ens van bé a tots, és d’hipòcrites i per tant,és veritat els diners van bé,sempre que siguin guanyats dignament i que és el meu cas. No he robat mai ni un duro a ningú i menys o faré amb el diner públic el de tots (el meu també), crec que justifico el que em donen sobradament, l’any passat parlàvem el Regidor Lluís Sunyer i jo si ell havia aconseguit més subvencions o jo, sé que va ser ell, però després anava jo, s’han demanat totes, no s’ha desestimat cap per petita que fos, en tenim algunes de 800€ i de menys i tot, el caler tot és important i tot ajuda, no podria dir si tots els governs anteriors opinaven el mateix... No he tingut mai la sensació de ser una Regidora, si no més aviat una machaca, he anat a on a calgut pagant del diner que mensualment em dona l’ajuntament, (demaneu les meves despeses extraordinàries, no ni han) no dino amb cap empresa per parlar d’això o d’allò altre, dino amb la meva família o amics i sempre paguem”a pachas”, no accepto regalets d’empreses i no accepto comissions ni les demano, no com d’altres, que a pesar que en tenen molt, encara volien que alguna empresa de la nostra població els passes comissió a canvi de continuar treballant per l’ajuntament (no en tinc probes, si les tingués ja faria mesos i mesos que estarien als jutjats) ara això si, van de SANTS!
A pesar del volum que generen les regidories que tinc delegades, som un equipet de gent treballant molt reduït, per sota del mínim diria jo, una administrativa una auxiliar i jo, però currem i molt, de valent que sen diu! Fem la nostra feina i si alguna de les àrees que ens han de donar suport administratiu,assessor o del tipus que sigui, está col•lapsada, nosaltres, ens hi posem i ho fem el millor que sabem, contem en que algun dia ens podem equivocar, per no ser la nostra especialitat i assumim el risc.
No tinc, i sovint elles tampoc ,horari fix, molts dies hem fet jornades de moltíssim més que 8 hores per desentollar temes. Quan estàvem a l’oposició(PSC) cobrava molt menys del que cobra l’oposició actual i ja hi anàvem cada dia unes hores a treballar, vaig pòder treballar per implantar el servei de bus amb l’anterior equip de govern i "no em tocava", però és que Senyors jo sempre he cregut en el que estic fent.
Ho intento cada dia, em llevo ben aviat per arribar a la meva feina i aconseguir cosetes per millorar, per avançar, per que puguem gaudir del màxim, no sempre és possible i això em porta frustracions que em fan enfadar, cridar, esgotar-me, i pensar que això de l’administració pública és molt complicat( un dia un exalcalde m’ho deia i tenia raó). Però soc molt tossuda i una mica cafre en ocasions, així que aquí em teniu, tirant en davant, no hem sap greu que s’hagi parlat del que cobro o deixo de cobrar, és una oportunitat com un altre per donar explicacions que en els càrrecs públics, jo diria que és obligatori.
Referent al tema de la brigada, millor que els hi preguntis tu mateix, les meves àrees treballàvem amb la que s’anomena: brigada d’actes, i t’asseguro que estan ben tractats ho miris per on ho miris (salari, feina, respecte i dignitat) però ja que t'intereses per ells, el millor és que els ho preguntis tu mateix.



Import: + 1.416,66 euros (+ 235.712 pts.)
Data: 30/01/2007
Data valor: 31/01/2007
Concepte: TRANSF AL SEU FAVOR
Concepte específic:
Remitent-AJUNTAMENT DE TORREDEM
Referència 1:Susanna Navarro
Referència 2:
Altres característiques:
Més informació:
CONCEPTE DE LA TRANSFERENCIA GENER 2007. ASSIST*NCIES REGIDORS A
AMPLIACIO CONCEPTE DE LA TRANSFERENCIA COMISSIONS, PLE I REUNIONS.
AMPLIACIO REMITENT DE LA TRANSFERENCIA PLACA DEL CASTELL
AMPLIACIO REMITENT DE LA TRANSFERENCIA TORREDEMBARRA

dijous, de febrer 22, 2007



No és per despistar, és per suavitzar l'ambient!!!!!!!!!

diumenge, de febrer 18, 2007







I va arribar el carnaval, carnaval...!!!!!,
i amb ell la festa i la disbauxa en tots els sentits.La setmana passada no parava de sentir aquesta frase: es veritat que només surten dues carrosses?
Jo la veritat vaig pensar, doncs potser si que al final perdrem aquesta festa...
Avui he de confessar, que el dissabte vaig quedar gratament sorpresa de que aproximadament cent persones hi van participar, era veritat que només hi havien dues carrosses, però moltes comparses, i algunes amb molta gent (els pingüins, les bombolles, els pallassos...) i d’altres no tant espectaculars, però ben simpàtiques com els obrers del carrer major (em varen fer pensar en una xirigota de Càdiz) he de dir que estaven realment inspirats, que feien una critica però des de l’educació i el bon humor, jo en prenc nota!
Avui diumenge, les carrosses s’han multiplicat, com sempre apareixen les del pobles de la contornada i com que el temps ha anat aguantant, doncs mira! La gent ha gaudit del dia, a la tarda com sempre la guerra de confeti, i la canalla desmarxats que és el que els agrada més.
Com diu un amic meu, hi han diverses formes de veure la vida, hi ha el que diria: només 100 participants a la rua del dissabte, i hi ha qui diria: més de 100 persones a la rua del dissabte.










divendres, de febrer 16, 2007











El proper dia 11 de març, es realitzarà la primera prova del CAMPIONAT D’ESPANYA de BIKETRIAL del 2007 a Torredembarra! Fet molt important i que consolida de manera contundent el Biketrial a la província de Tarragona, en que només s’ha realitzat un altre campionat de la mateixa importància als voltants de l’any 1992 a la Selva del Camp; Torredembarra i el pilot Àngel Batlle al capdavant impulsant aquest esport amb la progressió de l’escola de Biketrial de Torredembarra, la recuperació del campionat provincial, i finalment un gran campionat que reunirà un nombre mínim de 100 pilots, el doble d’acompanyants i un o dos milers de persones de públic, xifres record a causa de la bona organització d’altres esdeveniments, l’experiència i la dedicació per part del delegat d’aquesta secció , fan que els pilots gaudeixin del seu esport i demostrin les seves millors qualitats.




A un mes vista de la competició ja hi ha 50 pilots pre-inscrits i això que la majoria s’inscriuen el mateix dia de la cursa, pilots d’arreu de la Península, de Balears, Canàries, Portugal, Andorra, França i fins i tot pilots Anglesos viatjaran a Torredembarra, entre els quals estaran presents els campions del Món de les màximes categories, ja que son Catalans i Espanyols, i també altres campions del Món de categories dels pilots més joves, i a més una nova categoria acollida per l’ocasió, els monocicles, que encara que sembli impossible també fan trial amb només una roda. Una prova que ja s’està denominant com una de les millors del Biketrial, degut a l’organització pensada a l’últim detall a càrrec de la Regidoria d’Esport de l’Ajuntament de Torredembarra i la secció de Biketrial de la UDT, en definitiva un Campionat d’Espanya molt amb un tarannà internacional i professional.

L’organització planejada fins l’últim detall, no deixarà espai a errades, i situarà aquesta prova de Biketrial tant important, com es un Campionat d’Espanya, com es mereix.

Dissabte dia 10 de març a les 17.30 h es realitzarà la recepció dels pilots a la Plaça del Castell de Torredembarra, on les autoritats donaran la benvinguda als pilots, és durà a terme una exhibició cultural, i un concurs de salt d’alçada lateral per començar a animar l’ambient, i diumenge 11 de març el gran dia de la competició a partir de les 9 h del matí i amb previsió de finalitzar al voltant de les 15.30 h., moment que es realitzarà l’entrega de premis.

El pilot local Àngel Batlle serà el primer en prendre la sortida a les 9 h des del Port Esportiu de Torredembarra i en el temps de 4.30 h ha de realitzar dues voltes a un circuit de 8 zones.
El circuit constarà de 16 zones ( 8 destinades a les categories de pilots menors de 17 anys i 8 més pels majors de 17 anys) des de la sortida del Port Esportiu de Torredembarra on els pilots tindran 3 zones al Roquer de Torredembarra, 3 zones més de grans roques a sota del far, i dues més a la cala del Canyadell; El terreny és de roca costanera que te molta adherència, combinada amb terra solta i grans roques, fet que posarà a prova la tècnica i resistència dels pilots.Donem les gracies als pilots per la seva dedicació i totes les persones que formaran part imprescindible d’aquest aconteixemet i als diables que faran de controladors aquest dia.

NO ENS PODEU FALTAR AQUEST DIA, VENIU I ANIMEM TOTS ELS NOSTRES PILOTS!!!!

dijous, de febrer 15, 2007

Mireu, com que sembla que hi ha cert interès per endevinar que passarà el 27 de maig, proposo que fem les primeres apostes (sense ànim de lucre) i anem donant resultats del que creiem que trauran les formacions polítiques a les municipals. Tenint sempre en conte que només hi hauran 17 regidors, i encara no sabem el numero de partits polítics:



ERC, CIU, ABG, PP, GIT, VUT, ADT,PSC, ALTRE/S.
XULO NO?

diumenge, de febrer 11, 2007


LES NOVES LLISTES I EL SEXE FEMENÍ

Avui mentre llegia al diari una noticia gratificant..., m’he retrobat amb una antiga companya d’estudi i com sempre, m’he alegrat de veure-la, els dies que vaig compartir amb ella mentre estudiaven em van donar l’oportunitat de conèixer-la.
La sorpresa ha estat quan m’ha dit: l’altre dia varem estar parlant de tu amb tal persona, i tot seguit em diu, i em proposaven anar a una llista política, i no ser que fer? Jo de seguida l’he animat i li he dit que no s’ho pensi, crec que aquesta persona té els valors adequats, sé que és dialogant i treballadora. M’ha fet tornar a l’any 2003 i la proposta del meu partit, quins dies aquells...! La il•lusió i la confiança de l’ agrupació , les paraules d’ànim del nostre cap i del nostre secretari general, el disseny del programa, la campanya electoral i un miler de projectes en positiu. Aprofito avui, per donar les gracies, a totes aquelles persones que em van donar el seu suport i l’oportunitat per desenvolupar una de les feines més boniques que pogut experimentar fins ara. Als meus companys, GRACIES.
Doncs com anava dient, aquesta noia em manifestava els seus dubtes, no hem tingut gaire temps per parlar, però hem quedat per fer-ho aquesta setmana.; les dones encaixem perfectament en el món polític, som decidides, emprenedores, molt treballadores, responsables i molt sovint idealistes i lluitadores, la majoria de nosaltres dediquem molta part del nostre temps en l’educació dels nostres fills i aquestos formen part de la vida política, empresarial, comercial i d’altres. Ara i des de ja fa temps, també tenim l’oportunitat de formar part de la vida activa i no podem deixar escapar cap oportunitat per créixer i per compartir qualsevol tipus d’activitat. Els últims referents al nivell més alt, entre d’altres, Michelle Bachellet i la Vicepresidenta Maria Teresa Fernandez de la Vega... dones amb responsabilitats, i que probablement fan un bon paper i fan front a les seves responsabilitats.
Així doncs, a totes aquelles que esteu dubtant si formar part d’aquest món, en davant, si teniu idees per millorar i ganes de posar-les en marxa, trobareu el vostre lloc i normalment el respecte dels vostres companys, siguin del sexe que siguin.
LLUITA CONTRA ETA

Si partim de la base, i sota el punt de vista de que una de les obligacions de qualsevol govern , és proporcionar als ciutadans la seguretat i la llibertat dels ciutadans, davant qualsevol amenaça, hauríem de demanar als nostres polítics que fossin responsables i que davant aquests grans conflictes, oblidessin les sigles dels partits o qui guanyarà les eleccions.

Coincideixo amb el líder del PSOE davant la pregunta del líder del PP, de si en el cas que ETA demanes una altre treva, els tornaria a donar una altre oportunitat, la seva resposta: mantindrem la nostra postura i aprofitarem totes les oportunitats, així com va contestar el expresident Aznar a la mateixa pregunta al diari La Vanguardia el març del 2000.

La violència no es pot combatre amb més violència, i sembla ser que amb el dial.leg no és feina fàcil, si fos així ja faria anys que aquest mal hauria desaparegut, però això no ens ha de fer desistir, tot el contrari, hauríem de trobar la manera. Hem de reconèixer que la banda armada no ho ha posat fàcil i que l’últim atemptat no ens l’imaginàvem ningú i que deixa les possibilitats per l’entesa més reduïdes que mai. Però el que no ajuda gens, és la divisió en els dos grans partits de l’estat Espanyol.
Senyors del govern central, s’haurien de posar d’acord ja, estem parlant de ciutadans i no de vots, senyors del PP no continuïn posant pals a les rodes en aquest tema i no polititzin, aquí no toca.