No vull perdre pas la confiança,i menys aquests dies en que ja falta poc per Nadal, però possiblement des de la fredor vegi les coses de color fosc.-En primer lloc, la moció que varen patir els companys socialistes a Constantí el passat dimecres 17 i que se suma a la de la Pobla de Montornés i Torredembarra, qui les propicia son ambdues parts, per un costat els “Talibans polítics” que marxen amb l’acta que moralment pertany a una ideologia de grup i en cap cas individual i els “caça taurons”les formacions suposadament decents que els accepten i en algunes ocasions la majoria, els van a pescar.
Un desig pel proper any 2009, PROU!
-En segon lloc, les negociacions per aquestos dies del President Montilla amb el que ahir es declarava ser Socialista Català el Sr. José Luís Rodriguez Zapatero i que espero que omplin les nostres expectatives, les expectatives dels i les Catalanes.Un desig per enguany, més drets per Catalunya!
-En tercer lloc, que el govern de l’Ajuntament tingui seny i treballi que no utilitzi un projecte com el pàrking filadors, per malbaratar una subvenció com els 2.500.000euros de l’estat, pel sols fet de que ja està redactat, seria un greu error, aquest projecte no beneficiaria a ningú i en aquestos moments i hi ha d’altres prioritats, com rebaix de voreres per a minusvàlids, enllumenat pú
blic, obres vivendes municipals per la seva posterior ocupació per persones que ho necessiten, rehabilitació piscina pública i escorxador. Hi havia i hi ha temps, ja hi han alguns municipis que l’han entregat i en deu dies podran rebre el 70% de la seva sol·licitud.Una realitat i poca broma!
-En quart lloc, quin drama descobrir que una regidora que havia format part de l’anterior equip de govern i ara d’aquest nou, sota el pseudònim a la blogosfera de LA RABIA, avui a quedat descoberta definitivament, era una cosa que se sospitava per les seves formes, propina insults a regidors i persones de la vila, parla des de la més absoluta manca d’educació i jo diria que des de la més baixesa qualitat humana.
Una petició: Noia demana disculpes públiques com a mínim i marxa cap a casa teva si és
que tens un mínim de...de “algo”. Disculpeu la foto és la del seu blog.....




































