dilluns, d’octubre 02, 2006

La dona i el seu paper, en política.
INTRODUCCIÓ:


Avui, estreno la” blog”, quin invent!, se que no és nou, però per a mi és pràcticament, de nova generació, jo no sé si tindré massa temps per tindre-la al dia,i tant sols, publicaré aquelles coses que hem semblin interessants, i només quan el temps m,ho permeti, no voldria ser també una esclava de la nova descoberta.
Faré una breu presentació, i potser així, els esdeveniments que vagi penjant aquí, tindran una mica més de significat per tots:

Així doncs, ens enlairem, el meu nom com heu comprovat és Susanna, tinc 34 anys, sóc mare de dos nens sans i crec que feliços, amb les coses de la seva edat 5 i 8 anys, i dues de les meves raons per viure, la meva vocació i a la vegada professió actual es la de polític en una població de 15.000 habitants, Torredembarra. Sóc molt independent, des de sempre i lluitadora inesgotable, m’ agraden les coses com l’ aigua CLARES, i a vegades no comprenc l’ incomprensió en general, pateixo sovint i sovint també li trec el màxim suc a la vida en tots els àmbits, m’ agrada molt el futbol i en concret el meu Espanyol de tota la vida,en definitiva, una persona com d’altres, si no fos per la meva situació laboral, i que podré anar explicant , podrem descobrir pas a pas; que és intensa, esgotadora, que enganxa, que emociona en els dos sentits de la paraula, et fa somriure i et fa plorar, et dona vida i te la pren, però que ja mai tornes a pensar ni a actuar de la mateixa manera que abans.

Sóc, des de fa, a prop de dos anys Regidora, d’esport i ensenyament, i m’ encanta!
I m’agradaria aclarir que no vaig estudiar res per ser-ho, però és l’ escola de la vida, qui m’ha ensenyat, tot el que sé i os asseguro, que o n’aprens o vas de cul.

Sense dir, de moment, a quin partit polític sóc , si diré que pertany a les ESQUERRES, com no podia ser d’ una altre manera, en el meu cas es clar, i que és hereditari i n’estic molt orgullosa dels meus antecedents familiars.

Fins aviat!

2 comentaris:

Lluís Suñé ha dit...

Buenes sra. regidora, l'intro es bo, senzill i contundent. Tindre un bloc es una bona teràpia per expresar la feina i els pensaments del moment. Enhorabona per l'iniciativa.

Salut!

Francesc Mercadé ha dit...

http://www.monicafrassoni.it/
http://www.camats.blogspot.com/
http://www.carolinelucasmep.org.uk/
http://www.faq-mac.com/bitacoras/todas/

Susanna, aquí tens alguns exemples, com et vaig prometre.

Cesc