diumenge, de febrer 11, 2007


LES NOVES LLISTES I EL SEXE FEMENÍ

Avui mentre llegia al diari una noticia gratificant..., m’he retrobat amb una antiga companya d’estudi i com sempre, m’he alegrat de veure-la, els dies que vaig compartir amb ella mentre estudiaven em van donar l’oportunitat de conèixer-la.
La sorpresa ha estat quan m’ha dit: l’altre dia varem estar parlant de tu amb tal persona, i tot seguit em diu, i em proposaven anar a una llista política, i no ser que fer? Jo de seguida l’he animat i li he dit que no s’ho pensi, crec que aquesta persona té els valors adequats, sé que és dialogant i treballadora. M’ha fet tornar a l’any 2003 i la proposta del meu partit, quins dies aquells...! La il•lusió i la confiança de l’ agrupació , les paraules d’ànim del nostre cap i del nostre secretari general, el disseny del programa, la campanya electoral i un miler de projectes en positiu. Aprofito avui, per donar les gracies, a totes aquelles persones que em van donar el seu suport i l’oportunitat per desenvolupar una de les feines més boniques que pogut experimentar fins ara. Als meus companys, GRACIES.
Doncs com anava dient, aquesta noia em manifestava els seus dubtes, no hem tingut gaire temps per parlar, però hem quedat per fer-ho aquesta setmana.; les dones encaixem perfectament en el món polític, som decidides, emprenedores, molt treballadores, responsables i molt sovint idealistes i lluitadores, la majoria de nosaltres dediquem molta part del nostre temps en l’educació dels nostres fills i aquestos formen part de la vida política, empresarial, comercial i d’altres. Ara i des de ja fa temps, també tenim l’oportunitat de formar part de la vida activa i no podem deixar escapar cap oportunitat per créixer i per compartir qualsevol tipus d’activitat. Els últims referents al nivell més alt, entre d’altres, Michelle Bachellet i la Vicepresidenta Maria Teresa Fernandez de la Vega... dones amb responsabilitats, i que probablement fan un bon paper i fan front a les seves responsabilitats.
Així doncs, a totes aquelles que esteu dubtant si formar part d’aquest món, en davant, si teniu idees per millorar i ganes de posar-les en marxa, trobareu el vostre lloc i normalment el respecte dels vostres companys, siguin del sexe que siguin.

6 comentaris:

jordi salvat ha dit...

Hola Susanna,

Us heu d'animar més les dones per anar les llistes. Falten Susannas, Montses i Maria Dolors (o no?). Saps quins problemes tenen alguns partits amb segons quins pobles i ciutats amb la paritat? Es trenquen el cap buscant dones. Estàs d'acord amb les llistes paritàries? És un important tema de debat.

Per cert, que et sembla el confident?

Anònim ha dit...

A pesar de que no creo en la obligatoriedad de la paridad, estoy a favor de que entren más mujeres en la politica.
Además te animo a que sigas, eres la primera mujer en la democracia que ha llevado el cuadro de la fiesta mayor, y estas haciendo un trabajo en la sombra, pero quienes te vemos actuar sabemos que trabajas. Animo

susanna navarro ha dit...

Se d'alguns problemes que tenen alguns partits per les llistes paritaries, jo estic a favor de que les llistes les formin persones, sense mirar, sexe, color, nacionalita. T'animo a que fagis una enquesta i a que raonin el vot, estaria bè...
El confidencial està ben informat, jo tinc al cap diversos noms...
Et tinc una sorpresa, truca'm si pots i te la dic.
Os doy las gracias a los dos por ser tan educados!!!!
Lo del cuadro me ha hecho mucha gracis, no se si sabeis que pesa un huevo, con perdón.

Anònim ha dit...

No creo en paridades, ya que por la misma razón, se podría implantar la obligatoriedad de que en las listas hubiesen homosexuales, inmigrantes, jorobados, etc. y lo digo sin animo de ofender a nadie, simplemente, entiendo que en las listas tienen que ir los mejores de cada partido incluyendo independientes, si en un partido hay cinco mujeres muy validas, pues que vayan las primeras y punto.
Muchas veces se ponen en las listas personas que pueden aportar muchos votos, pero a la hora de gobernar montan cada pollo de cuidado.

Anònim ha dit...

Montses???? amb el tarannà que té la gassulla, millor que continuï venèn càmeres digitals.

Anònim ha dit...

Tenemos mujeres en la politica torrenca, por ejemplo la Marin, quien no recuerda que ha empezado gobernando las dos últimas legislaturas y luego "campana y se acabo", y Turismo funcionaba de narices vamos, igual de mal que ahora.
Otro ejemplo es la SEÑORA, con mayusculas, se cabrea con todo el mundo, se querella contra el Bargallo y el Lecha (pierde), contra el Ripoll (pierde), presenta demandas contra el Ayuntamiento (pierde) y ahora solo nos falta oirla en los Plenos. Se coje a cualquier demanda social, que se debate tirar los puentes ella se opone, eso si hay un plan parcial del que tiene intereses, y contempla tirar el de los Munts, como se llama a eso?.
La Gasull, tela, pero por lo menos va haciendo cosas, a su gusto, cierto, solo hace falta ver la rotonda de Garrofers, inolvidable.
La Susana no interviene en un pleno ni por casualidad, me pregunto y valga la redundancia, como es que la oposición no le pregunta nada. Seguramente la educación y el deporte no son importantes?????????