dissabte, de febrer 24, 2007

Hi ha qui és del parer, que quan algú critica o comenta alguna cosa sobre un altre persona, no s’ha d’entrar "al drap" i s’ha d’evitar respondre, o en tot cas contestar amb alguna cosa que no tingui res a veure amb el comentari.
Jo, que com diu algú tinc poques possibilitats d’explicar la meva gestió en un plenari, donat que és veritat, que sembla que a ningú l’interessa l’esport o l’ensenyament, sovint aprofito per parlar d’aquestes i altres qüestions al bloc que vaig crear ja fa un mesos.
Doncs bé, sembla ser que hi algú, que parla del que jo cobro per fer de polític a l’ajuntament de Torredembarra i se li crea un cert dubte de si són 40.000 a l’any o 20.000, aquí trobareu el dubte buidat, el que hi ha publicat és una copia de la transferència que em fa l’ajuntament cada mes al meu compte bancari.
De totes maneres enyoro la pregunta de si són justificats o no? Jo només parlaré en el meu nom i dic: que ignorar el fet de que els diners ens van bé a tots, és d’hipòcrites i per tant,és veritat els diners van bé,sempre que siguin guanyats dignament i que és el meu cas. No he robat mai ni un duro a ningú i menys o faré amb el diner públic el de tots (el meu també), crec que justifico el que em donen sobradament, l’any passat parlàvem el Regidor Lluís Sunyer i jo si ell havia aconseguit més subvencions o jo, sé que va ser ell, però després anava jo, s’han demanat totes, no s’ha desestimat cap per petita que fos, en tenim algunes de 800€ i de menys i tot, el caler tot és important i tot ajuda, no podria dir si tots els governs anteriors opinaven el mateix... No he tingut mai la sensació de ser una Regidora, si no més aviat una machaca, he anat a on a calgut pagant del diner que mensualment em dona l’ajuntament, (demaneu les meves despeses extraordinàries, no ni han) no dino amb cap empresa per parlar d’això o d’allò altre, dino amb la meva família o amics i sempre paguem”a pachas”, no accepto regalets d’empreses i no accepto comissions ni les demano, no com d’altres, que a pesar que en tenen molt, encara volien que alguna empresa de la nostra població els passes comissió a canvi de continuar treballant per l’ajuntament (no en tinc probes, si les tingués ja faria mesos i mesos que estarien als jutjats) ara això si, van de SANTS!
A pesar del volum que generen les regidories que tinc delegades, som un equipet de gent treballant molt reduït, per sota del mínim diria jo, una administrativa una auxiliar i jo, però currem i molt, de valent que sen diu! Fem la nostra feina i si alguna de les àrees que ens han de donar suport administratiu,assessor o del tipus que sigui, está col•lapsada, nosaltres, ens hi posem i ho fem el millor que sabem, contem en que algun dia ens podem equivocar, per no ser la nostra especialitat i assumim el risc.
No tinc, i sovint elles tampoc ,horari fix, molts dies hem fet jornades de moltíssim més que 8 hores per desentollar temes. Quan estàvem a l’oposició(PSC) cobrava molt menys del que cobra l’oposició actual i ja hi anàvem cada dia unes hores a treballar, vaig pòder treballar per implantar el servei de bus amb l’anterior equip de govern i "no em tocava", però és que Senyors jo sempre he cregut en el que estic fent.
Ho intento cada dia, em llevo ben aviat per arribar a la meva feina i aconseguir cosetes per millorar, per avançar, per que puguem gaudir del màxim, no sempre és possible i això em porta frustracions que em fan enfadar, cridar, esgotar-me, i pensar que això de l’administració pública és molt complicat( un dia un exalcalde m’ho deia i tenia raó). Però soc molt tossuda i una mica cafre en ocasions, així que aquí em teniu, tirant en davant, no hem sap greu que s’hagi parlat del que cobro o deixo de cobrar, és una oportunitat com un altre per donar explicacions que en els càrrecs públics, jo diria que és obligatori.
Referent al tema de la brigada, millor que els hi preguntis tu mateix, les meves àrees treballàvem amb la que s’anomena: brigada d’actes, i t’asseguro que estan ben tractats ho miris per on ho miris (salari, feina, respecte i dignitat) però ja que t'intereses per ells, el millor és que els ho preguntis tu mateix.



Import: + 1.416,66 euros (+ 235.712 pts.)
Data: 30/01/2007
Data valor: 31/01/2007
Concepte: TRANSF AL SEU FAVOR
Concepte específic:
Remitent-AJUNTAMENT DE TORREDEM
Referència 1:Susanna Navarro
Referència 2:
Altres característiques:
Més informació:
CONCEPTE DE LA TRANSFERENCIA GENER 2007. ASSIST*NCIES REGIDORS A
AMPLIACIO CONCEPTE DE LA TRANSFERENCIA COMISSIONS, PLE I REUNIONS.
AMPLIACIO REMITENT DE LA TRANSFERENCIA PLACA DEL CASTELL
AMPLIACIO REMITENT DE LA TRANSFERENCIA TORREDEMBARRA

4 comentaris:

Confident ha dit...

No sé qui et penses que sóc, però mai he fet cap comentari sobre el teu sou, ni la teva tasca ni la relació que tens amb els treballadors. Senzillament crec que t'equivoques de persona. A mi ja em va bé.

rafael ha dit...

Susanita,Susanita, que te estas poniendo nerviosa, que te estas defendiendo con bombas de racimo, y en este comentario le estas dando a inocentes. No dudo de que hagas bien tu trabajo, te conozco personalmente y se que trabajas con mucha ilusión,y que terminas agotada, tambien..Pero hay veces que con esto no es suficiente,hay un dicho que dice:Que quien hace lo que puede no esta obligado a mas;Para el trabajador de las brigadas, que poda árboles si que vale,este dicho, pero para un concejal,¡no¡.En lo que dices que parece que a nadie le interesa tu concejalia, yo personalmente pienso que si nos interesa y nos preocupa.., me preocupa que en las listas de espera para que entren nuestros hijos a la guarderias, tengamos listas de espera de hasta quince niños, me preocupa que las instalaciones de Atafulla, me produzcan envidia sana, y me preocupa que la salubridad de las mismas se encuentren en duda.(esta semana próxima, publicaremos unas peticiones, que nos hacen padres en torno a esto).Y en cuanto al dinero que cobras,tienes que recibir lo que esta estipulado, y si cobras menos espero que no sea para financiar tu partido. besitos

Anònim ha dit...

Fantasmita, vete a vivir a Altafulla, alli todo es perfecto.

Anònim ha dit...

Fantasma, me parece que poco conoces el trabajo de un peon de la Brigada, ni lo que cobra.
El cansancio ayuda a dormir, las preocupaciones no.
Si te preocupa la salubridad de la guarderia, tranquilizate, ha pasado todas las inspecciones de la gene, otras no.
Que hay cola, logico, solo tenemos una guarderia, quiza si gobernases tu, tendriamos muchas más.