dimecres, de març 21, 2007

Si analitzo el nom del meu blog, crec que SI he de explicar, el que m’ha succeït aquestos dos últims mesos.
A mitjans de gener aprox. mentre dormia vaig tenir la sensació de que hi havia alguna cosa al meu cos que no havia notat anteriorment, ho vaig deixar estar i 15 dies després ho vaig tornar a detectar, la cosa em començava a preocupar però relativament i vaig anar a cal metge, després de totes les proves necessàries per arribar a un diagnòstic clar, m’ho van dir: Tens càncer de pit.
Doncs be companys, amics, visitats del meu blog, demà m’operen, he passat moments de tot tipus, però no tiraré la tovallola i me’n sortiré.
Aquestos dies he estat en contacte amb persones malaltes com jo, anònimes i alguns per desgracia de molt a prop meu, a tots vosaltres, la meva abraçada més carinyosa.
Als metges, infermeres i personal sanitari per el vostre tracte i per minimitzar-nos les pors,i per curar-nos, sempre recordaré el que feu per nosaltres.
I a la meva família entre la que incloc els amics els bons amics, no us dic molt sovint però sapigueu que sou tot per mi.


SUSANNA NAVARRO
DONA I POLITICA

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Susanna, ja veuràs que demà tot sortirà bé, molta gent que t'estima estarem amb tu, allà mateix, i no tinguis por de res, sigues forta i endavant! Si alguna cosa (moltes) he après de tu, es que res ha pogut amb tu i tampoc podrà això.

Un petó ben carinyós.

Francesc Mercadé ha dit...

Anim Susanna, ho veuràs diferent quan tot hagi passat, tu pots, endavant.
I ara més que mai: Salut!

Anònim ha dit...

Ànims i amunt!

rafael ha dit...

Querida Susana,ahora mas que nunca
tienes que pelear, son momentos dificiles, que de alguna manera nos toca a lo largo de nuestra vida a todos, directa o indirectamene,hace mas de veinte años a mi mujer le ocurrió lo mismo que te esta pasando a ti,y mira la tengo gracias a Dios dandome la tabarra todos los dias,y fíjate en una cosa, en esos años la medicina no tenia los adelantos de hoy, por ello, no te achiques, tu eres guerrillera y además cuentas con toda una legión de personas que te queremos,esta legión estará mañana mentalmente contigo, y pasado un tiempo será una anécdota mas a contar. Te deseo lo mejor y aprovecho la ocasión para arengarte y decirte:Susana, con dos cojones¡¡.Muchos besitos.

resnoesmesqui ha dit...

ÁNIMS...SORT I ENDAVANT !!!

Bizén ha dit...

¡Ánimo Susana!
Por supuesto que saldrás adelante.
Como dicen en el fútbol ¡¡¡ESTE PARTIDO LO VAMOS A GANAR!!!
Muchos besicos...

Anònim ha dit...

Força Susana

Confident ha dit...

Què tot vagi bé i que aviat puguis estar amb els teus.
Molta sort.

Anònim ha dit...

Ànim Susanna!

Una de les teves millors virtuts és la teva fortalesa i la teva capacitat de lluita. Ho he pogut constatar, treballant a l'equip de govern amb tú.

Estic segur, que aquesta lluita també la guanyaràs.

Un petó molt fort.

Gerard Ciuró

jordi salvat ha dit...

Ànim Susanna!

La vida ens depara proves complicades i ara te'n n'ha tocat una de molt forta. Però amb el teu esperit de lluita ho superaràs i pots servir d'exemple per moltes torrenques i torrencs.

Per a qualsevol cosa ja saps on sóc.

Una abraçada.

Anònim ha dit...

Susanna, et desitjo lo millor i Anims !!!!!!!!!!!!

Domènec Belis

Anònim ha dit...

Espero que et vaigi tot molt bé, encarà que a
en aquest moments ho veigis tèrbol, la vida de vegades porta ensurts. Però estic segura que ho supereras, amb consta que ets una dona lluitadora, pensa que tens una família marevellosa, i una vida politica molt intensa per devant, no defalleisis.
De tot cor.

Rosa Maria Guasch

Anònim ha dit...

Et vaig venir a veure a l'hospital el mateix divendres i em van dir que acabaven de donar-te l'alta. S'ens dubte la teva valentia i fortalesa deixa en lloc alt a la DONA.
Un petó meu i del Lluís.
Estic al teu costat!!!!!

Laura Pradeda