dimecres, de març 12, 2008



Mirar la vida positivament, és una opció.

De com és de complicat tirar endavant el dia a dia, ja n,hem parlat més d’una vegada, lo complicat de debò és veure-l’hi el cantó bo.
A vegades tens la sensació de que les coses no et surten o que surten però no com tu volies, tens la sensació de que el món s’ha girat en contra teu i que per més que tu t’esforcis, res que no hi ha tu tia!
Avui mateix, m’ha pres el cotxe la grua, au clatellada de la grua + la multa corresponent, que he pensat jo automàticament, segur que la llista de paraulotes que em sortia per la boca la podeu imaginar, que n’he tret a canvi? Res!!!!! M’ha tocat pagar igualment, tot s’ha de dir a la noia que em cobrava no li he dit res, jo era qui cometia la infracció per tant, ella quina culpa tenia? Cap
Com fot que ens toquin la butxaca.
Au!!! Vigileu a on poseu el cotxe.............

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja sabem que has de pagar la grua! I tant, com tothom! però, també ho has d'explicar, perquè veiem que n'ets de guai??? au, va!

Anònim ha dit...

Creia que els blog's era una opció lliure i personal.

Si Hom vol publicar el que sent, tots haurem de respectar-ho.

T'entenc santpaganini, de vegades llegeixes coses inutils o quasi bé estúpides. Vaja com la teva resposta.

Quí no vulgui pols que no vagi a l'era.

Si la reflexió sobre la grua i el fet de positivar cada moment de la vida, no t'ha semblat prou... Doncs, au, va segueix la teva història.

Sense residus... si us plau. El comentari no l'han deixat a casa teva, tu sí.

Molts agrairem que s'acabi aquesta ironia malintencionada. Si, com aquesta resposta a la resposta.

jordi pla ha dit...

Perdona, però vull rectificar-te la teva frase inicial: 'Mirar la vida positivament, és una opció'. M'agradaria més 'mirar la vida positivament és una obligació'. Ésta clar que no mirar-la o mirar-la negativament es pot fer, però no és recomanable. No et sembla?
!-)