dilluns, de juny 30, 2008

Doncs si, ja m’he emprenyat, fa ja uns mesos les primeres informacions enverinades cap a la meva persona, per part d ‘uns quants membres d’un ...... que posaven en entre dit la meva vida personal i que van procurar no saps quants mals de caps, el primer de tots, no poder assistir a un sopar d’una entitat per les seves males arts.

Ara una altre vegada veus insinuant que el personal que treballa amb mi, em posa a parir cada vegada que em tombo d’esquena, evidentment totes aquestes persones alarmades donant-me tot tipus d’explicacions en contra de tal afirmacions,- una mica de caritat que s’estan jugant el pa-.
A banda, un familiar d’un càrrec ..., amenaçant a dues persones més, funcionaries de l’ajuntament amb que, quan canvies el govern les farien fora dels seus llocs de treball i si no les canviarien de lloc.
Fa setmanes que vinc patint aquest assetjament per part d’aquestes i d’altres persones no ...... del seu entorn i ja ni ha prou, avui en el moment en que s’utilitza el nom d’una altre persona per enfonsar-me a mi i la persona, ja no he pogut evitar més, estic farta que sota pseudònims i pels racons del poble, aquesta PENYA difami i utilitzi qualsevol artimaña per acostar-se cada cop mes a les seves “perverses” intencions.
Per tant:
1-He restringit les entrades al meu blog, que durant tant de temps i des de el començament estava obert a tothom que no insultes, per parar aquests atacs cap a la meva persona i d’altres a qui s’ha ferit fent molt de mal gratuïtament (que dic gratuïtament a canvi de provocar mal estar) i a qui jo des d’aquí demano disculpes.
2-Que aniré a on toqui a defendre el meu honor i acompanyaré i testificaré per aquells que se sentin ofesos.
3-Que ja he començat a buscar les adreces d’IP i raons de tots aquells que difamen per tal de portar a terme tot el que a dalt esposo.

I per acabar, no sóc víctima de grans cosses a la vida, però d’aquesta us ben asseguro que SI, ja no puc permetre per més temps l’injusticia que s’està cometent i ja no callaré per més temps, tinc claríssim per part de qui venen els atacs i qui en porta la direcció de tot plegat, i a tu t’ho dic: disfruta ara que pots!!!! Que jo també ho faré, i si no t’ha sortit el que pretenies ho sento!!! Fa quatre dies semblaves feliç, recordes??? Jo hi era, recupera la normalitat si es que pots, que també ho dubto i fes que et miri un psiquiatra.
De moment em reservo donar el nom de tots aquests que formen aquests extens culebron de revista de xafarots.
Aviso: No ho he dit tot, el mes greu ENCARA m’ho reservo al tinter, i tinc probes, jo si que les tinc.
Apa deu.

P.D: Tot i amb el que dic, si m’ha fet gràcia el que proposes.