dilluns, de gener 19, 2009


Com som de complicats els humans…
M’havia passat de vegades que per arribar a una conclusió havia hagut de deixar passar el temps i reflexionar, però crec que mai m’havia passat que algú per saber la meva opinió davant un fet concret, hagués començat pel final.
Com que el tema és de bastant actualitat l’he caçat al vol i finalment crec que he respost el que el meu company polític volia saber.
Ja sabeu! Com que som un poble mitjà, les noticies van més rapides que els propis fets, de vegades t’agafen fora de joc i fins un dies més tard no relaciones les coses.
Res, que no cal complicar-se tant la vida, de vegades és més fàcil preguntar directament, a mi m’agrada més i sovint tot és més natural.
Només és una reflexió informàtica.
Ah! La resposta és, ens ho estem parlant.