dissabte, de gener 17, 2009


MONTSERRAT DUCH PLANA
Ella esta com la recordava “guapa” i no tant sols ho dic per la vessant física que també, és aquella aura especial que tenen només algunes persones. Transmet sensacions quan parla, és profunda, de fàcil enteniment no divaga i és capaç de fer-te reviure situacions o que les puguis imaginar.

Jo feia 6 anys que no la veia, i em va tornar a sorprendre, em vaig acostar per dir-li que és genial i que suposava que no em recordava, però per la meva sorpresa, em va dir pel meu nom i que sabia tot de mi, a través d’una amiga que tenim en comú.

Espero no tenir que esperar 6 anys més per tornar a coincidir amb ella, ja que cada cop que l’escolto aprenc sempre, algunes coses més.
A tu Felipe que el proper mes d’abril faràs 90, dir-te que plorava d’emoció al sentir-te relatar com vas viure la guerra i com tu dius els 40 anys de postguerra. No perdis mai el teu humor i les ganes.

Un abraçada per les dues Montses!
I com les tres diem, Salut!