dilluns, d’octubre 16, 2006




Els Catalans i les Catalanes!
Els Catalans i les Catalanes, hem perdut novament l’oportunitat, de teni,r en un lloc de responsabilitat una dona, i parlo de la possibilitat, de que una persona de sexe femení governés el nostre país, os asseguro que en tots els partits ni han, i algunes molt bones.

Tenen capacitat de sacrifici, de donar el millor d’elles, d´ anteposar les seves responsabilitats davant d’elles mateixes, esperit de sacrifici i superació, la capacitat de ser justes, d’escoltar, d´implicar-se davant dels problemes dels altres, i molta sensibilitat, potser és per això precisament, per la sensibilitat i la suma de tot lo exposat anteriorment, que el resultat, fa por a l’altre sexe? O pot ser per una altre mena de por? O pot ser, perquè encara a l’any 2006 alguns no estiguin preparats, per reconèixer que al món polític, no hi han sexes, si no gestors i gent capacitada.
Només he volgut expressar, que el món el formem les persones i que tots podem fer de tot i recordo que elles també van lluitar, per la democràcia, de totes les maneres possibles; en el fronts, a les cases( procurant que no faltes el menjar i treballant del que podien),donant de mamar els seus fills, quan elles pràcticament ni menjaven, van estar en camps de concentracions, en presons, a les muntanyes, fent d’enllaços en definitiva jugant-se la vida i renunciant a pràcticament tot, pels seus ideals i el nostres.

1 comentari:

Francesc Mercadé ha dit...

Estic d'acord amb tú, jo també en un primer moment quan el President Maragall va dir que no seguia, vaig pensar en la candidatura de la Tura. Ho vaig fer d'una forma automàtica. Crec que les eleccions les pot guanyar CiU en vots, com a les anteriors, però els pactes es decideixen pels diputats obtinguts. La imatge de la Tura se'm va fer ferma, i quan vareu triar en Montilla, vaig pensar que simplement s'ajornava el tema. Jo crec que les properes podrien ser les seves.
Cesc